پاسخ به یکی از رایجترین سوالات دانشجویان غیر مرتبط با روانشناسی

دکتر محمد حاتمی معاون امور کمیسیون ها و نظارت حرفه ای در گفتگو با سرویس خبر روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره  اعلام نمود، برحسب مصوبه شورای مرکزی کسانی که در دو مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری فارغ‌التحصیل نشده اند، پروانه اشتغال نمی توانند دریافت دارند. لذا به تمام متقاضیان تحصیل در رشته های روان شناسی و مشاوره توصیه می نماید که به این مصوبه سازمان توجه نمایند: لازم به ذکر است این مصوبه شامل کسانی که اکنون مشغول تحصیل در مقطع فوق لیسانس یا دکتری می باشند یا فارغ التحصیل شده اند، نمی شود و شامل کسانی می شود که از بهمن ماه 1393 در دانشگاه ها پذیرفته می شوند.

فارغ التحصیلان غیرمرتبط کماکان می توانند در آزمون سازمان شرکت نمایند و در صورت قبولی به کمیسیون ها جهت دریافت پروانه اشتغال معرفی می شوند.


قابل توجه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان گرامی

با توجه به تاسیس " کارگروه تخصصی مطالعات روان شناسی فرهنگی در ایران " با هدف مطالعه و نظریه پردازی در حوزه روان شناسی فرهنگی، روان درمانی فرهنگی با رویکرد ایرانی - اسلامی، بررسی مولفه ها و طرحواره های روان فرهنگی، تلاش در راستای نقد و بررسی نظریه ها و فنون روان شناسی و روان درمانی متداول، ترویج دیدگاه های میان رشته ای و سیستمی پیرامون سلامت، مطالعات تطبیقی و تاریخی منابع روان شناسی و روان درمانی، مطالعات روان شناسی و روان درمانی بومی در ایران، در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، از کلیه صاحب نظران، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند دعوت می شود تا رزومه کاری خود را در این زمینه به نشانی culpsy@pcoiran.ir ارسال نمایند.

تعرفه های حق عضویت، صدور و تمدید پروانه اشتغال و مرکز در سال 93

 

 

 در پی جلسه اعضای محترم شورای مرکزی سازمان درخصوص تصمیم گیری تعرفه های حق عضویت، صدور و تمدید پروانه اشتغال و مرکز نتایج زیر مصوب گردید.

نوع حساب
مبلغ
عضویت جدید و تمدید عضویت هر سال – فوق لیسانس
500/000 ریال
عضویت جدید و تمدید عضویت هر سال – دکترا
700/000 ریال
صدور پروانه اولیه 3 سال – فوق لیسانس
2/500/000 ریال
صدور پروانه اولیه 3 سال – دکترا
3/000/000 ریال
تمدید پروانه اشتغال 3 سال – فوق لیسانس
1/500/000 ریال
تمدید پروانه اشتغال 3 سال – دکترا
2/000/000 ریال
صدور و تمدید پروانه مراکز به ازای 2 سال
3/500/000 ریال
 

  * لازم به ذکر است قبل از هرگونه پرداخت جهت انجام محاسبات با امور مالی سازمان تماس حاصل فرمایید.

شماره حساب جهت واریز مبالغ حق عضو یت و پروانه اشتغال و پروانه مرکز : 0110102020003 بانک ملی با نام سازمان نظام روان شناسی

http://pcoiran.org.ir/

سلامت و مهر مشاوره خانواده و روانشناسی بالینی salamatomehr

 

دیدگاه خود را بیان کنید



نظرسنجی