روانشناسی شخصیت افراد از روی رنگ چشم

معمولا انسان ها برای به دست آوردن شناخت بيشتر از دوستان و اطرافيان خود و يا  شناخت سطحی از کسانی که برای اولين بار با آنها رو به رو می شوند به گزينه های  مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصيت طرف مقابل از روی لباس پوشيدن ،امضا و  يا شيوه دست دادن او از جمله اين امور است.


شناخت شخصيت افراد از روی رنگ چشم گزينه جديدی است که در روابط انسانی بی تاثير نبوده و چنانچه درست به کار رود مشکلات زيادی را حل خواهد کرد . مطلب زير که توسط يکی از انجمن های اينترنتی عربی منتشر شده است به بررسی انواع رنگ چشم و شخصيت دارندگان آن می پردازد. Salamatomehr   


رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصيتی قوی و اراده ای بالا دارند. در تصميم گيری ها، خيلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند.اين افراد اعتماد به نفس بالايی دارند و در کمک به ديگران سعی می کنند تا آخرين توان خود را مصرف کنند.

رنگ چشم آبی

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عميق بوده و شخصيتی حساس و شفاف دارند.  اين افراد به راحتی فکر و نظر خود را به ديگران تحميل می کنند و به همين نسبت جرات و شجاعت ويژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بيشتر چشم آبی ها  طبيعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.

رنگ چشم مشکی

صاحبان چشمان مشکی انسان هايی رويايی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنين بسيار دست و دل باز هستند. بسيار سعی می کنند با هر چه دارند به ديگران کمک کنند .اين افراد همچنين دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظريف هستند.

رنگ چشم قهوه اي

چشم قهوه اي سنبل مهربانی و محبت است و هر چه تيره تر باشد مهر و محبت صاحبش بيشتر است. چشم قهوه ای ها بسيار خون سردند و هر چه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنين به نظر می رسد که اين افراد معنای عصبانيت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مندند.

رنگ چشم خاکستری

صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند ، يا از شخصيتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و يا شخصيتی عصبی و انقلابی دارند و هميشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هايی سرسخت و سنگين دل هستند.       سلامت و مهر

رنگ چشم عسلی

با وجود اينکه چشم عسلی ها انسان هايی خوش قلب هستند ولی با ديگران صريح نيستند. اين افراد هميشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به ديگران تکيه کنند.....

 

نوشته ای ازروانشناسی رنگ چشمهاadmin \ tags: منبع

 

دیدگاه خود را بیان کنید



نظرسنجی