13 قسمت مهم بدن برای ارتباط موثر در مدیریت Effective relationship management

سر

از این عضو برای نه گفتن در زمان مناسب استفاده کنید برای گفتن نه در زمان مناسب شک نکنید در این صورت دیگران می فهمند که شما یک آدم حسابی هستید به هر چیزی بله نمی گویید و احترامشان نسبت به شما افزایش می یابد نه اینکه فقط دوستتان داشته باشند.

2 ـ چشم

در لحظه مناسب بگویید که متاسفم وقتی اشتباه می کنید طوری با احساس و گرمی بگویید متاسفم که دیگران حس کنند که اشتباهاتشان شما را هم اندازه آنان اذیت کرده است بگذارید چشمانتان این را نمایش دهد همکاران به خاطر این اظهار تاسف ها به شما احترام می گذارند و سخت تر و هوشمند انه تر کار خواهند کرد چون می دانند که شما هم تاسف های آنها را می پذیرد مردم از بکار بردن حس درونی خود در کارها می ترسند چون حس می کنند رنج ناشی از اشتباه احتمالی بیش از آن است که اصلاً ندای قلبشان را نشوند.


salamatomehr

3 ـ گوشها

وقتی در گل و لای گیر می کنید با یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون بدهید.

4 ـ بینی

بینی خود را در فعالیت های رئیس همکاران ، هم گروهی ها ، مشتری ها و فروشنده ها فرو برید با این کار می توانید هموراه نسبت به آنچه در جریان است مطلع باشید.

5 ـ دهان

تنها به کلمات و حرف ها بسنده نکنید منظورتان را به کارمندان نشان دهید و بگویید که منظورتان این است   .   سلامت و مهر

6 ـ لب ها

لبخند بزیند ... همیشه یک لبخند ارزانترین راه برای بهترکردن ظاهرتان است. لبخند یک منحنی است که همه چیز را صاف می کند.

7 ـ قلب

آن را برای تشکر کردن در لحظات مناسب بکار برید. وقتی لازم است بگویید متشکرم نه خیلی زود و نه خیل دیر     .    سلامت و مهر

8 ـ گلو

هر زمان با مراجعه به عقلتان دریافتید که یکی از افراد تیم بیش از حد کم یا زیاد بار گروه را به دوش می کشد سکوت نکنید . بی تفاوتی در روابط انسانی خیلی بد است . در دراز مدت به خاطر این رفتارتان احترام زیادی کسب خواهید کرد.

9 ـ انگشتان

انتقاد نکنید هیچ کس از انتقاد خوشش نمی آید . هیچ انتقادی را نسبت به خود نپذیرد هنگام شنیدن انتقاد عمل مورد انتقاد را جدا از خود بدانید بعد تلاش کنید دیدگاه منتقد خود ا بفهمید شاید این انتقاد ناشی از حسادت باشد یا شاید کار شما در جهت اهداف تیم نیست اگر حس می کنید باید از کسی انتقاد کنید یادتان باشد وقتی یک انگشتان به دیگری اشاره می کند سه تای آنها به شما اشاره دارند.      سلامت و مهر   

10 ـ سکوت

سکوت مثل تندر می آید وقتی دختر 6 ساله ، همسر 36 ساله و مادر 66 ساله شما سکوت می کنند چه می شود ؟ این به صورت تحمل ناپذیرترین صدا برایتان درمی آید هنگام کار با مردم هم این موضوع صادق است.

11 ـ شکم

یک مخزن فشار خیلی خوب اگر شیر امنیت نداشته باشد به هیچ دردی نمی خورد در اکثر مواقع آخرین بار کاه است که پشت شتـر را می شکنـد عجیـب اسـت اما همیشـه نقـاط  شکست بـه مسائـل خیلی کـوچـک و بی اهمیت مربوط می شوند سعی کنید بـه مسـائـل کـوچـک بخنـدیـد . خنـده خـوب ، خنده حقیقی ، همیشه از شکم می آید.

12 ـ پا

خانم پ-ت – بوشا به خاطر سرعت زیاد در همان یک مایل مدال ها را برد اگر گاهی یک لیوان اب برای همکارتان ببرید محبوب همه افراد خواهید بود در این صورت او هم بهتر کار خواهد کرد.

13 ـ گردن

هر از گاهی سعی کنید قهرمان باشید هرگاه کارخوبی انجام دادید کارمندان دیگران به دور گردنتان مدال می اندازند . این باعث می شود گردنتان صاف تر بایسته و سر افراز شوید.

http://robabnaz9.persianblog.ir 

salamatomehr

دیدگاه خود را بیان کنید



نظرسنجی