روانشناسی شخصیت شما از طرز خوابیدن

 1- درجمع مثل یک فرد واقعی به نظر می آیید ولی خیلی تودار ، خجالتی و ضعیف هستید. سعی می کنید که راز دار باشید ، اگر با مشکلی مواجه شوید ترجیح می دهید پیش خودتان نگه دارید تا به کسی بگویید . تعجبی نیست که در خواب هم اخم می کنید.

 

2- خیلی باهوش هستید و مشتاق یادگیری ، هنوز بعضی وقت ها ذهنتان آکنده از عقاید غیر عادی است که مردم به سختی از آن پیروی می کنند . از خانواده تان به خوبی مراقبت می کنید . مشکل این است که به ندرت کسی را دوست می دارید و یک کم مشکل پسند هستید.

 

3- هرکس که به این شکل می خوابد دل مشغولی دارد و در پذیرفتن تغییرات دچار مشکل می شود . تنهایی برتری شماست . هنوز چگونگی آزادیتان در آستانه تحمل شماست.

 


4- احساس تنهایی و افسردگی می کنید چون فکر و ذکرتان معطوف ناکامی ها و شکست های گذشته است. دو دل و مردد هستید و این گمان را در بقیه ایجاد می کنید که عشق در زندگی شما گم شده است.

5- خودخواه و کینه توز واژه هاییست که شما را توصیف می کند. اطرافیانتان مراقب هستند که پای شما را لگد نکنند ، چرا که شما به راحتی عصبانی می شوید.

6- خیلی ایراد گیر هستید و همیشه می نالید و شکایت می کنید. شاید اسم دوم شما عصبانی باشد . به آسانی عصبانی می شوید و به خاطر مسائل کوچک بیش از حد هیجان زده می شوید. زندگی معامله آنچنان بزرگی نیست ، یاد بگیرید که راحت باشید.

7- شباهت زیادی به حالت قبل دارید. خیلی فهمیده مودب ، محترم و مهربان هستید . خوب هیچ چیزی کامل نیست ، اعتماد خود را تقویت کنید و یاد بگیرید که اشتباه یا نقایص خودرا بپذیرید . در این صورت شادی در انتظار شماست.  سلامت و مهر 

8- شما انسان مطمئنی هستید. در هر کاری که به عهده بگیرید به دلیل کوشش بی امان خودتان موفق خواهید شد. می گویند کسانی که به پهلوی راست می خوابند و بازوی راستشان زیر سرشان است ، آینده خوب و قدرت در انتظارشان است.

9- دلداری، عشق، زیبایی و پرستش جزء ویژگی های شماست. همینطور خیلی ولخرج هستید اما خوشبختانه به همان نسبت هم پول بدست می آورید. عادت بد شما این است که کمی کنجکاو هستید و به نظر می رسد که از شایعه پراکنی لذت می برید.

10- مثل اینکه کوته فکر هستید ، همینطور خیلی خودمختار و خود رای و همیشه مردم را مجبور به برآورده کردن نیازهای خودتان می کنید . احتمالا بی پروا و بی هدف هم هستید.

salamatomehr 

دیدگاه خود را بیان کنید



نظرسنجی